{ Life }

«Τούρτα της μαμάς»: Απίστευτο!! Η ΕΡΤ1 μάς κέρασε μια γλυκύτατη, πεντανόστιμη «τούρτα»

Γράφει ο Παύλος Λεμοντζής

 

Κατηγορίες: Τηλεόραση

«Τούρτα της μαμάς»: Απίστευτο!! Η ΕΡΤ1 μάς κέρασε μια γλυκύτατη, πεντανόστιμη «τούρτα»



«Τούρτα της μαμάς» η νέα οικογενειακή κωμική σειρά μυθοπλασίας κάθε Πέμπτη, στις 23:00 στις ΕΡΤ1 σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα

Νέα συνεργασία , πώς κι έτσι τα βρηκανε Ρήγας - Αποστόλου και κρατικός φορέας, μυστήριο, αλλά ο δεσμός γέννησε μία σειρά, κούκλα, την «Τούρτα της μαμάς»! Είναι οι τρελοί ρυθμοί που ξέραμε από παλιά, είναι η φρέσκια γραφή, η έξυπνη, η ατακαριστή, η «φευγάτη», η εμπνευσμένη από το πεζοδρόμιο κι απ΄ το σαλόνι, απ? τα μπαράκια στο Κολονάκι κι από κείνα των Εξαρχείων και, ναι, είναι και το καστ, το team το γνωστό, το δοκιμασμένο, αυτό της χαράς της Χημείας και της υστερίας. Όμως το κλου, το μεγάλο ξάφνιασμα, ο άσσος στο μανίκι, το δέκα το καλό, η αναπάντεχη τεράστια έκπληξη ακούει στο όνομα : Λυδία Φωτοπούλου.
 
Η Πηγή Δημητρακοπούλου την έπεισε τη σπουδαία Φωτοπούλου να παίξει τηλεόραση στο περίφημο «Δέκα» του Μ. Καραγάτση και τώρα ο Ρήγας. Μέγα κατόρθωμα. Στ? αλήθεια το λέω. Μια grande dame ηθοποιός της σκηνής, πασίγνωστη στους θεατρόφιλους, λατρεμένη από τους σκηνοθέτες, πολυβραβευμένη και ακριβοθώρητη, στη μικρή μας οθόνη. Μέσα στο σπίτι μας. Απίστευτο κι όμως, αληθινό.

Πρόκειται για νέα οικογενειακή κωμωδία, που παρακολουθεί τις ιστορίες μιας μεσοαστικής οικογένειας στην Αθήνα του 2020. Βασικός άξονας της πλοκής είναι τα οικογενειακά τραπέζια της μαμάς. Αυτά που στήνονται σε γενέθλια, επετείους γάμων, βαφτίσεις, Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Πάσχα, όπου οι καλεσμένοι διαφορετικών ηλικιών, διαθέσεων και πεποιθήσεων, μαζεύονται για να έρθουν πιο κοντά, να θυμηθούν, να χαμογελάσουν, αλλά και να μαλώσουν, να διαφωνήσουν.

Όταν, λοιπόν, το φαγητό παύει να είναι, απλώς, ένας τρόπος γαστρονομικής ευχαρίστησης, ένας κώδικας επιβίωσης και γίνεται μια γλυκιά αφορμή για παρέα, για αγάπη, για ασφάλεια, τότε φτάνει στο τραπέζι η «Τούρτα της μαμάς». Για να επιβεβαιώσει τη συντροφικότητα, την παρέα, την ιδέα της οικογένειας.
 
Από το πρώτο επεισόδιο που παρακολούθησα ξεχώρισα το ευρηματικό σενάριο, τις πνευματώδεις ατάκες, το στίγμα της εποχής μας μέσα από καταστάσεις που ανακατεύονται με τα εδέσματα της δεινής μαγείρισσας μαμάς, και μέσα από τα δηκτικά «πειράγματα» από και προς όλες τις κατευθύνσεις, ενός οικογενειακού τραπεζιού. Πλήρους και σε αγαθά και σε αγαθούς, πονηρούς, έξυπνους, κατεργάρηδες, οπορτουνιστές, ιδιόρρυθμους ανθρώπους, με κορυφαία τη σπουδαία Λυδία Φωτοπούλου. Σαφώς, το υπόλοιπο καστ άξιο προσοχής.
 
Η σκιά στην μεγάλη έκπληξη της ΕΡΤ1 είναι η ώρα προβολής της σειράς. Προφανώς, το επιτελείο του κρατικού καναλιού φοβήθηκε τον συναγωνισμό στις ώρες υψηλής θέασης και, ίσως, πίστεψε πώς θα κάψει το καλός της χαρτί απέναντι από «άγριες μέλισσες» , κάτι που οι συγγραφείς δεν παραλείπουν να σατιρίσουν στη σειρά: τον ανταγωνισμό καναλιών και εκπομπών. Προσωπικά, πιστεύω πως η σειρά θα αγαπηθεί πολύ γρήγορα.
 
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σενάριo: Αλέξανδρος Ρήγας, Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνογράφος: Ελένη-Μπελέ Καραγιάννη
Ενδυματολόγος: Ελένη Μπλέτσα
Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιώργος Αποστολίδης
Οργάνωση παραγωγής: Ευάγγελος Μαυρογιάννης
Εκτέλεση παραγωγής: Στέλιος Αγγελόπουλος
Πρωταγωνιστούν: Κώστας Κόκλας (Τάσος, ο μπαμπάς), Καίτη Κωνσταντίνου (Ευανθία, η μαμά), Λυδία Φωτοπούλου (Μαριλού, η γιαγιά), Θάνος Λέκκας (Κυριάκος, ο μεγάλος γιος), Πάρις Θωμόπουλος (Πάρης, ο μεσαίος γιος), Μιχάλης Παπαδημητρίου (Θωμάς, ο μικρός γιος), Ιωάννα Πηλιχού (Βέτα, η νύφη), Αλέξανδρος Ρήγας (Ακύλας, ο θείος και κριτικός θεάτρου).
Η Χρύσα Ρώπα στον ρόλο της Αλεξάνδρας, μάνας του Τάσου και η Μαρία Γεωργιάδου στον ρόλο της Βάσως, μάνας της Βέτας. Επίσης, εμφανίζονται οι Υακίνθη Παπαδοπούλου (Μυρτώ), Χάρης Χιώτης (Ζώης), Δημήτρης Τσώκος (Γιάγκος), Τριαντάφυλλος Δελής (Ντέμι), Νεφέλη Ορφανού (Αγγελική), Έφη Παπαθεοδώρου (Τασώ).
 
Η σειρά θα μεταδίδεται κάθε Πέμπτη, στις 23:00, και μετά τη μετάδοσή της από την ΕΡΤ1, θα είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX.
 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ