{ Εκπαίδευση }

Τηλεκπαίδευση : Πρόσθεση και αφαίρεση με την ...τράπουλα - ο δάσκαλος εξηγεί τη μέθοδο του

 

Κατηγορίες: Εκπαίδευση

Τηλεκπαίδευση : Πρόσθεση και αφαίρεση με την ...τράπουλα - ο δάσκαλος εξηγεί τη μέθοδο του

Την πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης δάσκαλος χρησιμοποίησε τράπουλα για να δείξει στα παιδιά του δημοτικού τις απλές πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης

Ξεκίνησε η τηλεκπαίδευση και με το καλημέρα ξεκίνησαν και οι πρώτοι προβληματισμοί. Πόσο εύκολο είναι να διδάξει κάποιος μικρούς μαθητές μέσω της τηλεόρασης όταν δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσει προσαρμοσμένο στη νέα πραγματικότητα που ονομάζεται τηλεκπαίδευση

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε  την πρώτη ημέρα τηλεκπαίδευσης της ΕΡΤ, όταν στο μάθημα των μαθηματικών, ένας  δάσκαλος χρησιμοποίησε ...μια τράπουλα για να δείξει στα παιδιά, απλές πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης. ¨Οπως φαίνεται πέρασε  ανεπιστρεπτί ο καιρός με τη μήλα, τα πορτακάλια και τα προβατάκια. 
 
Ο Δόκτωρ Γιάννης Καραγιαννάκης, μαθηματικός εξήγησε σε εκπομπή του MEGA για τη μέθοδο του όπως και για τα οφέλη που έχει για τα παιδιά
 
«Η τράπουλα έχει, αν πάρω ένα τριάρι για παράδειγμα, το σύμβολο 3 και έχει και 3 καρδούλες, οπότε για μικρά παιδιά είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιληφθούν την αίσθηση του αριθμού και αυτό το έχουν όλοι στο σπίτι τους, άρα προσπαθούσα να σκεφτώ τι μπορούν να χρησιμοποιούν οι μαθητές που είναι μέσα στο σπίτι τους, ενώ μέσα στο lockdown».
 
Όμως το μάθημα με την τράπουλα προβλημάτισες τους γονείς που πρέπει να δώσουν μια τράπουλα στα παιδιά τους για να μάθουν να κάνουν μαθηματικές πράξεις.

«Οι αριθμοί αναπαρίστανται σαν σύμβολο και σαν ποσότητα. Μπορούν να κάνουν απίστευτα πράγματα με την τράπουλα γιατί δεν υπάρχουν πολλά υλικά που να συνδυάσουν και τις 3 αναπαραστάσεις του αριθμού, ποσότητα, σύμβολο και λέξη».

«Τώρα αν έχουμε αυτά τα ταμπού ότι θα κάνουμε το παιδί μου χαρτοπαίχτη, τώρα αυτά δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία, όποιος το σκέφτεται έτσι ας μην το χρησιμοποιήσει ποτέ».
 
«Δεν τους μαθαίνουμε μπλακ τζακ και όλα αυτά. Δίνουμε έμφαση στην αίσθηση του αριθμού. Επίσης, σε άλλα σχολεία -γιατί εγώ έχω δουλέψει αρκετά στο εξωτερικό-  την τράπουλα την δουλεύουν από α? δημοτικού και δεν μιλάμε ούτε για μπαστούνια και ρίγες και όλα αυτά. Μιλάμε για καρδούλες, διαμαντάκια, βασιλιά, βασίλισσα».
 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ