{ Αυτοδιοίκηση }

Λαϊκή συσπείρωση Θεσσαλονίκης: ''Απαράδεκτη'' η απόφαση Μπουτάρη για την Αγίας Σοφίας


Κατηγορίες: Τελευταία νέα

Λαϊκή συσπείρωση Θεσσαλονίκης: ''Απαράδεκτη'' η απόφαση Μπουτάρη για την Αγίας Σοφίας



Η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Θεσσαλονίκης, από τη σκοπιά των συμφερόντων του λαού της πόλης και όχι βεβαίως από τη σκοπιά των όποιων αντιτιθέμενων επιχειρηματικών συμφερόντων που εμπλέκονται στη σχετική συζήτηση δηλώνει ότι θα αντιδράσει στην υλοποίηση της σύμβασης.

«Απαράδεκτη» χαρακτηρίζει η Λαϊκή Συσπείρωση την κίνηση του Γιάννη Μπουτάρη να υπογράψει τη σύμβαση χρηματοδότησης της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας.
Τονίζει δε στην ανακοίνωσή της, ότι η πλειοψηφία του νέου δημοτικού συμβουλίου είναι αντίθετη στην εκτέλεση αυτού του έργου. 
 
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
 
Είναι απαράδεκτη η ενέργεια του απερχόμενου δημάρχου Μπουτάρη, λίγες μέρες πριν την αντικατάσταση του, να υπογράψει σύμβαση χρηματοδότησης της πεζοδρόμησης του (κρίσιμου για τη κυκλοφορία) οδικού άξονα Αχειροποιήτου – Αγ. Σοφίας.
 
Ενώ...
 
Όπως φαίνεται από δημόσιες δηλώσεις, η πλειοψηφία του νέου δημοτικού συμβουλίου τάσσεται ενάντια στη σύμβαση αυτή ΑΛΛΑ καλείται να την διαχειριστεί.
 
Δεν είμαστε γενικά αντίθετοι σε πεζοδρομήσεις αλλά σε εκείνες (και είναι πολλές) που γίνονται χωρίς καμιά σοβαρή ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη, χειροτερεύοντας τελικά αντί να βελτιώνει το κυκλοφοριακό της πόλης, στις συνθήκες στάθμευσης των κατοίκων του κέντρου. Όταν μάλιστα είναι τραγική η κατάσταση με τον ΟΑΣΘ, η έλλειψη χώρων ελεύθερων και στάθμευσης στο κέντρο και στις γειτονιές της πόλης. 
 
Ο δήμος επιβαρύνεται με ένα ακόμα δυσβάστακτο δάνειο, για τη χρηματοδότηση του έργου, που θα πληρώσουν οι δημότες αλλά θα ωφεληθούν οι ελάχιστοι επιχειρηματίες που θα αποκτήσουν προνομιούχα εμπορική στέγη στο πεζόδρομο.
 
Η Λαϊκή Συσπείρωση υπενθυμίζει και επαναλαμβάνει :
 
Είχε καταψηφίσει τέτοιου είδους αποφάσεις (ενώ σήμερα εμφανίζονται πολλοί να αντιδρούν όμως εκ των υστέρων) για τους παραπάνω λόγους.
 
Τα σχέδια «αναμόρφωσης» της πόλης, κάτω από οποιοδήποτε σύνθημα κι αν εξαγγέλονται (π.χ. απομάκρυνση του αυτοκινήτου από το κέντρο αλλά και από τις συνοικίες της πόλης) δεν είναι καθόλου αθώα, ούτε οραματίζονται μια καλύτερη πόλη για τους κατοίκους της. Υλοποιούν απαιτήσεις και «οράματα» όσων θέλουν κυριαρχήσουν στη πόλη για τα συμφέροντα τους. Δηλ. τους επιχειρηματικούς ομίλους που θέλουν να «αλλάξουν» τη Θεσσαλονίκη όχι με κριτήριο το συμφέρον των κατοίκων της αλλά των συμφερόντων τους (βλ. ιδιωτικοποιήσεις βασικών υποδομών όπως λιμάνι, νερό, αστικές συγκοινωνίες κ.λ.π.). Στις πρώτες θέσεις των προτεραιοτήτων τους είναι η  μετατροπή της πόλης σε τουριστικό προορισμό (όσο ευάλωτη και μακριά από τα συμφέροντα του λαού της πόλης βρίσκεται μια τέτοια επιλογή).
 
Είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι στις μέχρι σήμερα πεζοδρομήσεις, «στέγη» βρίσκουν – κατά κύριο λόγο – αλυσίδες επιχειρήσεων εστίασης και πολυκαταστημάτων, καθορίζοντας την εικόνα, τον χαρακτήρα και την οικονομική υποδομή της πόλης.  
 
Παρόμοιες αποφάσεις αποκαλύπτουν ποιες είναι οι προτεραιότητες αυτής της πολιτικής (ανεξάρτητα ποιος είναι ο διαχειριστής της) : η εξυπηρέτηση των μεγάλων συμφερόντων και όχι του λαού που έχει ανάγκη από παιδικούς σταθμούς (που κινδυνεύουν με κλείσιμο), σχολεία, αντισεισμικό έλεγχο – προστασία, δομές αθλητισμού – πολιτισμού.
 
Η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Θεσσαλονίκης, από τη σκοπιά των συμφερόντων του λαού της πόλης και όχι βεβαίως από τη σκοπιά των όποιων αντιτιθέμενων επιχειρηματικών συμφερόντων που εμπλέκονται στη σχετική συζήτηση δηλώνει ότι θα αντιδράσει στην υλοποίηση της σύμβασης.  

:

Για να μαθαίνεις πρώτος τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη
Ακολούθησε μας στο Facebook

 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ