{ ΟΑΣΘ }

Η πρόταση του Νίκου Ταχιάου για το μέλλον του ΟΑΣΘ


Κατηγορίες: Τελευταία νέα

Η πρόταση του Νίκου Ταχιάου για το μέλλον του ΟΑΣΘ



Ο Νίκος Ταχιάος τόνισε πως είναι επείγον να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου στον ΟΑΣΘ ενώ θα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος η οποία θα αφορά την σημερινή εταιρεία.

«Η αριστερά όταν φτάνει σε αδιέξοδα, θυμάται τον παλιό της εαυτό και αρχίζει την συνωμοσιολογία» τόνισε ο υποψήφιος βουλευτής Ν.Δ. Νίκος Ταχιάος,  σχολιάζοντας  την πρόθεση του προέδρου του ΟΑΣΘ να καταθέσει μηνυτήρια αναφορά για σαμποτάζ.
 
«Ο κ. Παππάς, ο επισκέπτης πρόεδρος του ΟΑΣΘ αφού τα έκανε «γης μαδιάμ», πάει να καταθέσει, παραμονή των εκλογών, μήνυση στον εισαγγελέα. Ποιοι πάνε να κάνουν σαμποτάζ; Οι οδηγοί ή οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ;» είπε ο Νίκος Ταχιάος μιλώντας στην Δημοτική τηλεόραση.
 
Ο υποψήφιος βουλευτής στην Α Θεσσαλονίκης επεσήμανε πως όταν αναλάβει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι ξεκάθαρο ότι θα ασχοληθεί με το μέλλον του οργανισμού, καθώς όπως είπε «τόσο καιρό το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ  ασχολείται με τους προηγούμενους και δεν έκανε τίποτε για το παρόν και το μέλλον του οργανισμού».
 
Ο Νίκος Ταχιάος τόνισε πως είναι επείγον να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου στον ΟΑΣΘ ενώ θα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος η οποία θα αφορά την σημερινή εταιρεία.
 
«Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να γίνει μια προμήθεια καινούργιων λεωφορείων αναγκαστικά με χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου σχήματος που θα αναλάβει το μεταφορικό έργο. Το νέο σχήμα, ο νέος ΟΑΣΘ, θα αναλάβει την εκτέλεση του έργου με διαφορετικές και διακριτές φάσεις . Η πρώτη θα είναι μέχρι να τελειώσει το έργο του Μετρό και πρέπει να υπάρξει σχεδιασμός για το πως θα συνεχίσουν οι γραμμές. Η δεύτερη φάση θα προχωρήσει μετά την ολοκλήρωση του Μετρό».  
 
Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς, ο Νίκος Ταχιάος ξεκαθάρισε πως πρέπει να υπάρχει σύμπραξη μεταξύ δημόσιου και ιδιώτη. «Πρέπει να παραμείνει ο δημόσιος χαρακτήρας του Οργανισμού γιατί έχουμε να κάνουμε με δημόσιες συγκοινωνίες» είπε χαρακτηριστικά.    Απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα πρέπει να παραμείνει ο δημόσιος χαρακτήρας του ΟΑΣΘ, τόνισε ότι « Οι δημόσιες συγκοινωνίες σημαίνει ότι έχουν δημόσιο χαρακτήρα ως προς τις υπηρεσίες που παράγουν, αλλά μπορούν να δοθούν και από ιδιώτη».
 

:

Για να μαθαίνεις πρώτος τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη
Ακολούθησε μας στο Facebook

 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ