{ Shopping & style }

Δήμος Θεσσαλονίκης: Το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ είναι αιώνιο

Πρωτοβουλία του Δήμου για την προώθηση της χρήσης αυθεντικών προϊόντων


Κατηγορίες: Θεσσαλονίκη νέα

Δήμος Θεσσαλονίκης: Το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ είναι αιώνιο



Για την υποστήριξη των σκοπών του μνημονίου προβλέπεται η οργάνωση προωθητικής καμπάνιας, στο πλαίσιο της οποίας θα υιοθετηθεί το σλόγκαν του Ευρωπαϊκού Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας «Το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ είναι αιώνιο».

Πρωτοβουλία για την προώθηση της χρήσης αυθεντικών προϊόντων αναλαμβάνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού του για τη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας και την καταπολέμηση του παραεμπορίου.

Με σκοπό την πιστοποίηση της Θεσσαλονίκης ως αυθεντικής ευρωπαϊκής πόλης, ο Δήμος πρόκειται να προχωρήσει στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας. Ο σχεδιασμός της Δημοτικής Αρχής παρουσιάστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο και ενέκρινε την υπογραφή του μνημονίου.

Στόχος του μνημονίου αυτού είναι η καλλιέργεια μιας νοοτροπίας αγοράς αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων, με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και φορείς της πόλης να προχωρούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, για την πάταξη της εμπορίας προϊόντων απομίμησης και παραποίησης.

Σε συνεργασία με τοπικούς φορείς

Το εγχείρημα για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε μια αυθεντική ευρωπαϊκή πόλη προχωρά στο πλαίσιο του προγράμματος «ECP5: European network of Authenticities», το οποίο αφορά στην υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Δικτύου Αυθεντικότητας.

Οι συμβαλλόμενοι στο μνημόνιο θα είναι ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, ενώ η υλοποίηση του έργου υποστηρίζεται από τη Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης καθώς και από το Επαγγελματικό, το Οικονομικό και το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Προωθητική καμπάνια

Για την υποστήριξη των σκοπών του μνημονίου προβλέπεται η οργάνωση προωθητικής καμπάνιας, στο πλαίσιο της οποίας θα υιοθετηθεί το σλόγκαν του Ευρωπαϊκού Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας «Το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ είναι αιώνιο».

Στο κοινό πλαίσιο ενεργειών που σχεδιάζονται, πέραν της καμπάνιας σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις της παραποίησης στα εμπορεύματα και στις υπηρεσίες, θα περιληφθούν δράσεις για την εκπαίδευση των τοπικών διωκτικών αρχών αλλά και δράσεις στα σχολεία και στα πανεπιστήμια.






 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ