{ Τελευταία νέα }

24ωρη απεργία των καθηγητών την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Η απόφαση ελήφθη με ποσοστό που ξεπέρασε το 90%.


Κατηγορίες: Τελευταία νέα | Εκπαίδευση

24ωρη απεργία των καθηγητών την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019



Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας αντιδρούν στο Σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τις αλλαγές στο Λύκειο.

Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας αντιδρούν στο Σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τις αλλαγές στο Λύκειο.
 
Η ΟΛΜΕ είχε αποστείλει πριν λίγες ημέρες εισήγηση στις Γ.Σ των ΕΛΜΕ με το εξής προτεινόμενο πρόγραμμα δράσης:
 
Προκήρυξη 24ωρης Απεργίας με την έναρξη της συζήτησης του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Την ημέρα της Απεργίας θα υπάρξει κεντρικό συλλαλητήριο της ΟΛΜΕ στην Αθήνα (Προπύλαια) και συλλαλητήρια από τις ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα. Εάν η έναρξη συζήτησης του νομοσχεδίου γίνει μέσα στις Αργίες του Πάσχα, η ΟΛΜΕ θα πραγματοποιήσει την 24ωρη Απεργία μέχρι τις 17/4.
Μετά την 24ωρη Απεργία συνεχίζουμε με νέα Απεργιακή κινητοποίηση.
Διοργάνωση τοπικών συλλαλητηρίων από τις κατά τόπους ΕΛΜΕ σε τόπο και χρόνο που αυτές θα ορίσουν. Παραστάσεις των ΔΣ των ΕΛΜΕ στις οικείες Περιφερειακές Δ/νσεις και ΔΔΕ.
Η ΟΛΜΕ θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την ΑΣΓΜΕ για κοινή δράση εκπαιδευτικών και γονέων.
Ανοιχτή επιστολή προς γονείς και μαθητές στην οποία θα περιγράφονται θέσεις της Ομοσπονδίας και θα εξηγείται η αντίθεση του εκπαιδευτικού κόσμου στον προτεινόμενο νόμο.
Περιοδείες των μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ για στήριξη της κινητοποίησης. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης γονέων και μαθητών τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ που θα περιοδεύσουν στις περιοχές θα επιδιώξουν να προβάλλουν τις θέσεις του κλάδου στα τοπικά ΜΜΕ.
Νέες ΓΣ για εκτίμηση της κατάστασης.
 
Παράλληλα, το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την ΑΣΓΜΕ (Ομοσπονδία γονέων) για κοινή δράση εκπαιδευτικών και γονέων, ενώ με ανοιχτή επιστολή θα ενημερώσει τις οικογένειες σχετικά με τα σημεία αντίθεσης του εκπαιδευτικού κόσμου στο νέο σύστημα εισαγωγής. 
 
Όπως σημειώνει η Ομοσπονδία σχετικά με το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας:
 
Υποβαθμίζεται η γενική παιδεία στο Λύκειο, που ήδη έχει πληγεί τραγικά.
Μειώνεται η διδασκαλία βασικών γνωστικών αντικειμένων σε όλα τα πεδία των επιστημών, με αποτέλεσμα να είναι ελλειμματική η μάθηση και η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων των μαθητών.
Ακρωτηριάζεται η τριετής δομή του Λυκείου με την μετατροπή της Γ΄ τάξης σε προπαρασκευαστικό έτος για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Φροντιστηριοποιείται πλήρως η όλη λειτουργία της Γ΄ τάξης και υπονομεύεται ο παιδαγωγικός χαρακτήρας του Λυκείου. Είναι αποπροσανατολιστική η επιχειρηματολογία του Υπουργείου Παιδείας περί «κατάργησης» των φροντιστηρίων, αφού η ιδιωτική παραπαιδεία θα αυξηθεί με τις νέες εξεταστικές διαδικασίες για το απολυτήριο και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό για την εισαγωγή σε μια σχολή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Μεταφέρεται το βάρος της επιλογής του μαθητή και μάλιστα για συγκεκριμένο Τμήμα κάποιας σχολής, σε μικρότερη ηλικία ενώ ταυτόχρονα περιορίζονται δραστικά οι δυνατότητες επιλογής.
Διευρύνονται οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες.
Αυξάνεται το άγχος των εξετάσεων  με  την οργάνωσή τους σε επίπεδο δήμων και νομών  για την απόκτηση απολυτηρίου και σε πανελλήνιο επίπεδο για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
 
Κατά συνέπεια η ΟΛΜΕ "απορρίπτει το σχέδιο για τη νέα Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ζητάει την απόσυρσή του. 

:

Για να μαθαίνεις πρώτος τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη
Ακολούθησε μας στο Facebook

 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ